klenspop ELLEN 3COLOR GRAY lens

Hej! 
Szkoła się zaczęła ;-; Ostatnio miałam lekki poślizg ale posty będą publikowane jak dotychczas-co tydzień, więc nie musicie się martwić. A teraz przejdźmy do soczewek! 

  ELLEN 3COLOR GRAY 

Przez dłuższy czas poszukiwałam idealnych szarych soczewek, ale żadne nie wydawały się tymi jedynymi. Wtedy zjawił się skep klenspop i zaoferował mi wypróbowanie ich soczewek i do tego akurat szarych! 
Klenspop to sklep znajdujący się w Korei. Ich sklep nie ogranicza się tylko do sprzedawania soczewek, możemy tam również znaleźć kosmetyki jak i wszelakie akcesoria.

Średnica/Diameter: 14.1mm
Nadruk/Graphic Diameter: 13.7mm
Uwodnienie/Water Content: 38%
Krzywizna/Base Curve: 8.6mm
Żywotność/Life Span: 6 miesięcy/months




Co do opakowania, jest baaaardzo uroczę. Nigdy nie dostałam soczewek, które przyszłyby w takim opakowaniu. Nie mogłam oderwać od niego wzroku xd, bo tak mi się podobało. Grafika jest bardzo ładna i bardzo dobrze współgra z całym konceptem.


Po otworzeniu pudełka możemy spodziewać się czegoś więcej niż same soczewki. Wraz z nimi dostajemy pudełko na soczewki i mini pęsetę, żeby łatwiej nam było wyciągać je z pojemniczka na soczewki.


Soczewki przyszły w standardowych szklanych słoiczkach/fiolkach. A co jest jeszcze lepsze i urocze, to to, że są na nich pandy. 


Soczewki są trzy tonowe, więc wyglądają bardzo naturalnie na oku. Moje oczy są szaro-niebieskie, więc soczewka podbija ich kolor, ale nie widzę zbyt dużej różnicy.


Mimo, że soczewki mają tylko 14mm i tak powiększają oczy, więc jestem z nich zadowolona.  ich stan żywotności to 6 miesięcy, dzięki czemu są cienki i dobrze leżą na oku, bez uczucia dyskomfortu.  Zawartość wody to 38%




Bardzo lubię te soczewki, bo są bardzo wygodne i do tego bardzo naturalne. Jeśli poszukujecie soczewek, które nie irytują oczu, powiększają i do tego wyglądają bardzo naturalnie to bardzo je polecam. 
To już wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że recenzja była pomocna. To wszystko na dzisiaj. papapapappap. *^*

Tamaako

2 komentarze:

  1. Jakiej farby do włosów użyłas?
    Jestes piękna~~

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.